Sunday, April 10, 2011

Vårstädning vol. 666, tradera up your arse!

I just uploaded a huge sale at the swedish e-bay (tradera), international bidders are welcome like last the time. You'll find all the auctions HERE! If you're lucky you might do a few bargains.

Nu va det länge sedan jag rensade och stökade runt, men jag behöver plats och kapital för kommande släpp. Ibland förstår jag inte vart allt kommer ifrån. Jag har iaf lagt upp en uppsjö med nya/gamla prylar i dubbel bemärkelse. Jag har bl.a lagt upp en jävla massa patches, en bunt t-shirts med diverse råa band, 7", 10", 12", cd, dvd, kassetter, pins, zines, affisch m.m. Sjukt billiga priser på vissa saker, men är det vårstäd så är det. Har du tur kan du göra en hel del fynd. Du hittar ALLT HÄR!

För första gången i världshistorien så kan du bjuda hem en KOMPLETT Skitliv! samling med samtliga nummer (#1-#10), en T-shirt, stickers, pins, 2xcd och resterande onödigt tillbehör. Utropspris är vad sakerna kostade på den tiden det begav sig. Vi annonserade om detta paket i sista numret på ledarsidan. Nu är paketet här! I Skitliv! #3 så följer så klart även Warvictims "When the innocent cry" cd-n med. Om jag pallar så kanske jag vevar upp lite mer under veckan eller nästa helg. Har nå skrymslen kvar att kolla och gå igenom. Bl.a gamla zines, demos, affischer och sticker...

Patcha upp jeansvästen och gör dig vårfin med en ny tröja. Det är ju fan punkmode som gäller i år! Haha.

Soundtrack: Deep Purple - Machine Head

1 comment:

årre said...

fyfan vad jag vill ha skitliv! samlingen, men den kommer traderapunxen trissa upp multum antagligen.