Wednesday, March 16, 2011

Skriver texter... (in swedish)


Sitter och finlirar på de nya texterna åt Desperat. Kaffekoppen står till vänster om laptopen och ur högtalarna kan man höra svängig rock n roll signerat Chuch Berry. Inte helt oväntat så kom träningsverken som ett brev med posten idag efter gårdagens innebandyträning och jag har under de senaste dagarna förklarat krig emot Telia, Wecall Ab och Hotels.com. Kort lägesrapport, bara krångel.
Har lyssnat på "Vi skrattar åt er" ett par extra varv senaste dagarna. Gillar beatet som fan plus att Mickelito är en galet underskattad ripprapper; "jag skulle föredra punk eller progg, grattis din blogg har skaffat en blogg. jag tycker integritet kan vara viktigt, men vad fan vet jag, det är så jävla 90". True that!

På agendan idag:
- Göra klart en Deep Purple affisch
- Hämta min (förhoppningsvis) lagade dataskärm
- Köpa ett svettpannband
- Skriva ett brev
- Beställa en ny bok (nån som har nå tips?)
- Spela punk
- Ha möte med styrelsen
- Kanske börja pilla popomslag

Går och väntar på tre paket också som borde dyka upp vilken dag som helst. Ljudkortet kommer och går. Funkar ena dagen, stendött den andre. Gjorde klart en låt igår som jag påbörjade för typ ett år sedan. "Kom inte hit och snacka punk med mig", hip-hop für alle. F.Y.A.F.T.W!

2 comments:

Jens said...

Köp Yarden av Kristian Lundberg.

D-takt & Råpunk said...

JENS: blev yarden nu.