Wednesday, March 23, 2011

Ni skämmer för fan bort mig era jävla swiiine! (in swedish)

Jag tackar och bockar för alla era gåvor, men va fan ni skämmer ju bort mig! Är som lilla julafton när man kollar boxen ibland.
Sunken; det verkar vara en intressant bok, tack. Men kommer mitt redan dåliga samvete att orka läsa denna bok frågar jag mig efter att skummat igenom den? Finns risk att jag slutar köpa tröjor efter att jag läst den bara. Haha. Lasse, thanks for the records and the shirt. Good luck with your new label! Keep me posted.

Tyvärr så har jag inte lyssnat på Snutjävel! plattan ännu då Graveyard hade releaseparty idag så hela den här dagen har det enbart spisats "Hisingen Blues" på högsta volym. En dålig dag att skicka skivor på med andra ord. Jag skriver heller inga recensioner. Så skicka på mig skivor i hopp om några rader i bloggen är lönlöst. Tycker det är jobbigt att sätta ord på andra människors livsverk och vem fan är jag att bedöma vad som är bra kontra dåligt? Allt är en smaksak. Jag tackar iaf för skivan, den kommer spelas, men kanske inte idag då. =) Det jag gillar med Snutjävel! är att dem verkar vara ett hårt arbetande band och att dem gör sin grej och skiter i resten. Sånt gillar jag. FTW! Och alla band som skriver "Vi hatar internet!" i sin booklet har min uppmärksamhet.

Fick även en vit t-shirt förra veckan tillsammans med ett handskrivet brev. Jag citerar: "här kommer tischan som kommer generera fri falafel och fred på jorden - osv osv...". Tröjan satt som en gubbkeps, men någon gratis falafel och fred på jorden verkar inte vara i sikte riktigt än...det kanske kommer?

Tack mina vänner, tack!

No comments: