Tuesday, November 16, 2010

my shit

yet another update and new design. why am i not surprised? call me old-fashion and ignorant but i've had enough with this shit! i haven't checked our myspace nor updated it for almost a month. i had my personal myspace erased and deleted month ago.

so please punx, DO NOT MAIL ME AT MYSPACE if you wanna have a fast answer. guess i won't check it more often after this new update. for the latest news about D&R and related bands check this blog. for orders, questions or other info mail us at: dbeatrawpunk@gmail.com

3 comments:

Ted said...

Jag är också trött på Myspace...
Skrev en liten grej om det på bloggen

Befa said...

Myspace fuckar ur totalt & designen suger röv...

D-takt & Råpunk said...

Myspace har varit bra till mycket, som att hålla kontakt med folk och för att kolla upp nya råa band. men numera så är det bara en massa reklam och skit. Den nya uppfräschade layouten är dessutom för plottrig och jag hittar ingenting. Även om man lär sig med tiden så är jag inte säker på om jag vill lära mig. Är bara trött och less på spejset. Det va bättre förr, men int fan va det bra!